System rezerwacji online – idealne rozwiązanie dla Twojego hotelu

Jesteś właścicielem obiektu turystycznego? Hotelu, motelu, pensjonatu? Zastanawiasz się jak ułatwić gościom metodę rezerwacji? W takim razie przeczytaj ten artykuł.

Czy znasz już system rezerwacji online?

System rezerwacji online to łatwy i niedrogi sposób na ułatwienie gościom rezerwacji online poprzez Twoją stronę internetową. System zajmuje się również odbieraniem i rozliczaniem płatności. Na stronie internetowej Twojej firmy umieszcza się kalendarz, który pozwala klientowi sprawdzić wolne miejsca, cennik i inne dostępne usługi. Klient widzi, które terminy są już zajęte, a także te, które są wolne, do kilku miesięcy na przód. Poza tym dostępny jest szczegółowy cennik, pobytu i dodatkowych usług, podzielonych na osoby dorosłe i dzieci. Płatność też odbywa się na zasadzie online, można płacić kartą kredytową i przez systemy takie jak np Payu. Dostępna jest też płatność w różnych walutach. Systemy są dostępne w wielu językach.

Na jakiej zasadzie działa system rezerwacji online?

System rezerwacji online działa w czasie rzeczywistym, wiec każdy zarezerwowany termin od razu pojawia się w kalendarzu. System pozwala zaoszczędzić czas klientowi i pracownikom.
Najważniejsze zalety systemów to:
– możliwość rezerwowania 24h na dobę, żaden pracownik nie musi siedzieć przy telefonie
– brak telefonów z pytaniami o cenę, wszystko będzie wyszczególnione w systemie
– możliwość płatności w różnych walutach, co ułatwi rezerwacje osobom z zagranicy
– system informuje o zniżkach np. za czas pobytu
– klient nie płaci żadnych prowizji
– możliwość anulowania pobytu, przez klienta albo za zgodą pracownika obiektu
– możliwość wpłacenia zaliczki
To tylko część zalet systemu rezerwacji online. System rezerwacji online posiada rozbudowany panel i możemy dodać niemal każdą opcje czy informacje. Jeżeli chcesz ułatwić proces rezerwacji gościom oraz ułatwić i usprawnić prace swoim pracownikom, to powinieneś pomyśleć o takim systemie. Rezerwacja telefoniczna 24h na dobę jest niemalże telefoniczna, a większość osób zabiera się za planowanie późnym wieczorem. Dostępny kalendarz pozwala klientowi przedyskutować terminy z rodziną.

Add a Comment